»Pogodbo za izvedbo Celovite strategije priprave in izvajanja promocije in oglaševanja Slovenske vojske, vojaške službe in vojaškega poklica ter pridobivanja kadra za Slovensko vojsko je podpisal prejšnji minister za obrambo Karl Erjavec.«
»Postopek izbire izvajalca je bil končan decembra 2019, okvirni sporazum pa je prejšnji minister za obrambo podpisal 19. februarja 2020.«
»Ministrstvo za obrambo ni pristojno za spremljanje in ocenjevanje lastništva posameznih javnih medijev, ki so skladno z zakonom in predpisi s tega področja vpisani v razvid medijev v Republiki Sloveniji.«
»V posameznih fazah se oziroma se bodo, na podlagi strategije in postavljenih ciljev, spreminjali tudi komunikacijski kanali in nabor medijev, v katerih se bo (je) oglaševalo.«
»Ne, podatka, koliko denarja pogodbeni partner v okviru medijskega zakupa za potrebe oglaševanja plača posameznemu mediju, Ministrstvo za obrambo nima.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju